vineri, 28 septembrie 2012

21. File de poveste (end?)

”SĂ FIE LUMINĂ!”
 
……
Pacea și-a făcut prezența.
El este Cel despre care,
Scrisu-s-a că-i Cel mai Mare.
« -Am venit să-Ți fac Voirea,
Cea din veșnicii născută.
Să-ți ascult pân’ la-mplinire
Voia-ți sfântă și plăcută! »
Liniștea-mpletită-n soare
Este pentru toți onoare.
Cei prezenți la închinare,
Așteapt-acum Marea 'ntrebare.
« -Cine pentru noi va merge,
Ca pe Om să îl dezlege
Din a morții fărdelege ? 
Cine pentru noi se duce
Să se suie pe o Cruce.
Pe un deal, departe, rece.
Și să moară pe pământ.
Să cunoască un mormânt,
Să coboare în adânc.
Să ridice din mormânt,
Pe tot omul ce-a fost sfânt
In trăirea pe pământ,
Ascultând de-al meu Cuvânt.
Și în cunoștința Mea
Și-a petrecut el viața sa.
Mai apoi să-nvie iară,
Pe-un pământ nou să răsară,
Și în veci să nu mai moară ? »
« - Are cineva-acest gând ?
Să îmi fie Sfânt Cuvânt
Pentru Om jos pe pământ ?
E tăcere. E adâncă.
Dintr-odată..se ridică în picioare,
Cel ce pare-un Fiu de Soare.
Plin de-o umilință sfântă,
Se închină și cuvântă:
“Iată despre Mine-i scris,
Vin să fac tot ce e spus.
Eu sunt ! cel ce sunt !
eu sunt..Iisus. »
Hotărârea s-a-mplinit.
Planul Sfânt s-a arăduit.
Și-ntr-o sfântă bucurie,
Se aude-o melodie.
Este Glasu-Acelui Soare,
Ce cu-o mare bucurie
A grăit: “Așa să fie!
Pentru Om Lumină Vie.
De acum până-n vecie.
Da ! Așa să fie ! »
 
(Sfârșit...?)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu